Rukiisss Hayırlı geceler 32+2 haftalık hamileyim gece yatakta sağa sola dönerken karnım çok ağrıyor normal mi bu asla dönemiyorum
Ayaz_Aybars_mom Rukiisss 19 haftaligim benimde acayip batma ve kramplarim oluyor ozellikle saga donerken oluyor bebekte ztn ultrasonda bakinca hep sagda
ezooezz Rukiisss dinlenmeye çalışın bol bol imkanınız varsa. Kendinizi çok yormamaya çalışın yoksa ağrılar artıyor .
Rukiisss Tutaste_ karın ağrısı yaşamam normal gelmedi donmede zorluk normal de karnım niye ağrısın ki doktoruma söyleyeceğim gidince
sosislipasta Rukiisss normal şekerim, doğurana kadar bi tık daha artacak, alttan kemiklerini de ağrıtacak. Ne yazık ki anniş olmak böyle bişi:)
Rukiisss sosislipasta tabiki öyle karın ağrısı bebeğime bişey mi oldu diye düşündürttü beni korkum bebeğimin sağlığı yoksa ben dayanirim vurmasına falan 🥲