Secil1991 Allah kolaylık sabır ve sağlıklı ,hayırlı kavuşmalar nasip eylesin
Olabilir yani kişiden kişiyede değişebilir ben aslında onu hep mutlu etmek istiyorum hissedermiş ya ama olmuyor buna da çok üzülüyorum maleeef .
Benim ilk gebeliğim hemen kaldım hatta ama yinede kaygılıyım bide sağlık sorunlarım var bu sorunlar bebeğine etki etmez desede herşey güzel gitsede ben düşüncelermden uzaklaşamıyorum böyle olmak istemiyorum böyle olmak istemiyorum hem bebeğimi hem kendimi üzüyorum 26+6yım ben daha bişey bile. Alamadım senin gibiyim yani ne zman başlarım onu bile bilmiyorum 😭🥹🙏