Melike1234987 ben ilk amniyosentezi araştırma hastanesinde ücretsiz yapmıştım 18 haftalık iken zaten gebeliğim sonlanacağı için riskler çok gözümün önüne gelmedi ama bu gebeliğimde 21+ üzeri olduğu için devlet randevu geç veriyor ve belli hafta üzeri yapmıyor güven konusunda da tereddütlü olduğum için kendi doktorumda yapacağımözel klinik perinatoloji uzmanı zaten 3000₺ ye yaptıracağım umarım temiz çıkar sonuçlar 1 hafta içinde ön sonuç çıkacak dedi