Kze Ferda_aslantas ayy selaam ayni haftadaymisizzz .🐣 pek bisey kalmadi eksik sampuan deterjan falan gibi seyler kaldi teek sizde durumlar nasil
dika Ferda_aslantas merhaba 23+3 den selam az şeyler kaldı bez birde yedekten hastane çıkışı battaniye felan kaldı annem sağolsun çoğu şeyi hal etmiş
Poncikler Ferda_aslantas bozde 23 haftaligiz pazartesi net ogrenicez cinsiyeti ve üçüncü gebeliğim illaki eksik oluyor onlarida toplu alıcam şuan hiç almadım hem erken hemde cinsiyet net dgl diye
mervedmrcn Ferda_aslantas 23+4 haftalık olduk tek tük bazı şeylerini aldık ama daha bi ton alınacak var 😅
BTSB Nzyl son 3-4 ay zaman su gibi geçiyor diyolar, alıp alıp at kenara bence 🙈 bende erken daha var diyorum, yüksek erken doğum riskim var şu an. Hiiç belli olmuyor yani 🤷🏼♀️
Poncikler Ferda_aslantas bende bilmiyorum ki yaklaşık 2ay oldu gideli onda kıza benziyor demişti şimdi netleşir artık diye düşünüyorum
calciumoxalat 25+6 benimde , çoğu şeyi vardı abiden kalma ama bu bebişim kız. Hastane çıkışı alacağım bir tanede isme karar verince isimli yaptırmak istiyorum. 2.çocukta bi rahatlık geliyormuş insana :)