Dileks Merhaba ben 6+1 hamileyim ilk doktorum bana oskapar iğne progestan iğne ve hap birçok ilaç verdi fakat 4 gün önce kese gözükmedi dış gebelik dedi çünkü beta hcg az artiyordu başka doktora gittim 1 gün sonra oda bana ilaçları bırak bu sağlıksiz gebelik 1 kaç güne düşer sağlıksiz bi gebeliği ilaçla zorla tutuyorsun dedi fakat ne kanamam var ne ağrım çok korkuyorum hangi doktora güveneyim bilmiyorum Beta : 70 / 131 / 201 / 298 Olarak 2 gün arayla ölçüm bu Ne yapıcam bilmiyorum böyle bir olay yaşayan oldu mu hiç ?
denizannee Dileks bhcg değerinin her gün 2 katına çıkması gerekiyor. Benim öğrendiğim gün 15, 3 gun sonra 106, 4 gun sonra 1060 çıkmıştı. Yinede yarın bi ultrason baktırabilirsin farklı bir hastanede emin olmak için...
Tugba1234 Dileks gec döllenme olabilir falan demediler mi adete gore 6hafta olsada normal de 4 haftalik oluyormus Benim doktorum dört haftalık hamile iken bir hafta sonra gel kese görünür demişti alttan ultrason yaptilar mi ve neden okadar ilac daha önce dusuk mu yaptin
Dileks Tugba1234 bu 4. Gebeliğim 2 kimyasal bi normal düşük yaşadım doktor geç dollenme olabilir dedi ama bu normal bi gebelik değil de dedi herkes farklı birsey dedi suan allak bullak oldum
Tugba1234 Dileks bende de gec dollenme olmus adet tarihime gore 9 haftalik ama dollenmeye gore 7 besinci hafta da keseyi gorduk ama doktor gec dollenme dedi o zaman 6 haftadan fazla olmusdu sende vajinal ultrason yapmadi mi orda daha net belli olabilir belki. Ama sen yinede bir hafta daha beklemelisin eger gec dollenmeyse daha dort haftaliktir ve besinci haftada kese gorunuyo diye soyluyor doktorlar
Dileks Tugba1234 alttan 2 defa bakıldı kese yok ortalıkta bilmiyorum 4 gün oldu ilaçları bıraktım ama ne kanama oldu ne ağrı çok tuhaf birsey yaşıyor mu yoksa düşücek mi duygusu bundan önceki dusuklerimde 2 gün içinde düşüyordu ama suan hiç sorunum yok Allaha Şükür
Tugba1234 Dileks insallah rabbim sana saglikli bi evlat nasip eder isteyen herkese ve bizede kucaklamayi insallah bende ilkinde dusuk yaptim bu ikinci insallah kucagima alirimda tum bu korkular ve endiseler gecer seni anlıyorum uzulme insallah saglikli bir evladin olur
031965 Artışın iki kat olmasa da %60 şeklinde artması bekleniyor bildiğim kadarıyla. Üzmek istemem seni ama geç döllenme de olsa bu kadsr az artış olmaz. İnşallah güzel bi haber alırsın 🙏🏻