Ayseguller makineden çıkan biberon bunun aynısı sadece yavaş akışlı başlıklardan almanız yeterli olacaktır burda lansinohun meme reddi yapmadığını söyleyen çok kişi gördüm ben philips aventin 3’lü biberon setinden almıştım meme reddi yaşadım birde makineden çıkan biberon var öylece duruyor kullanmıyorum kesinlikle bir tane yeterli olur

