Kbryyy evet nst de öksürüp hapşırmak nstnin yanlış ölçüm yapmasına sebep olur sonuöta öksürüp hapşırırken karın içi basıncımız oluyor cihazda onu sancı sanıyor ama öksürdüğünüz yada hapşırdığınızı söylerseniz doktora anlıyoe zaten nerede öksürükdüğünü