eliff__ benim bat 13
Regli bittikten sonra bir kaç gün sonra şeffaf akıntım oldu o günleri değerlendirdik , normal de şuan karnımın buruk buruk ağrıması gerekirdi regl öncesi ama ağrım yok🥰🥰negatif görmekten de sıkıldım bu yüzden yapamıyorum 🥹🥹siz isterseniz erken gebelik testi alıp yapın