Gebelikte vajinal enfeksiyon olup antibiyotik kullanan var mı ? Doktorum kötü kokulu akıntım vardı diye enfeksiyon olabilir dedi ve geçen hafta bana bir haftalık antibiyotik yazdı ben bebeğim için bunca aydır antibiyotik almamaya çalıştım şuanda son iki ayım kaldı diye bide sadece ihtimal üzerine olabilir denen birşey için antibiyotik kullanmak istemedim ama kasıklarımda ağrı şiddetlendi ve özel bölgemde ağrı yanma başladı. Bugün başladım antibiyotiğe mecbur ilk verdiğinde içmeyerek Hata mı ettim bilmiyorum bu enfeksiyon için ne yapılabilir evde bildiğiniz birşey var mı acaba ?