Arkadaşlar 2.5 yaşında kızım 4 ay sonra 3 yaşına girecek aşırı hareketli ve sürekli konuşuyor birşeyler soruyor aklına ne eserse söylüyor diyolog kurmada sürekli onun istedği giibi davranırsan karşılık veriyor sen yapma gel hayır dedim mi anlam çıkarmıyor sadcee konuştuklarımı tekrar ediyor çok üzülüyorum ve kafama taktım doktara götürdüm iki seçeneği var dedi ya otizim yada ekran bağımlılığı ekran 20 gündür kapalı ama gün içerisnde sürekli koştur konuşuyor senin ne dediğinin bir önemi yok en sonunda bağırınca ssıyor ve ben böyle olmasına dayanamıyorum bu konuda sıkntı yaşayan var mı yada belii bir süreçte bilgi verirseniz sevinirim