Adetime 1 gün var bugün kahverengi şekilde kanamam oldu yoğun bi şekildeydi . Bir kaç saat yoğun geldi sonra yoğunluğu azaldı . Göğüs hassasiyetim ve şişkinliğim çok fazla karın kasık ağrım var. İdrarda Erken gebelik testi yaptırdım negatif çıktı. Gebelik olma ihtimali var mı ilerleyen günlerde yeniden test versem ?