Kızlar hastanede kolonya , süs vb. Şeyler yapıp dağıttınız mi? Görüntü olarak çok güzel fakat bana biraz saçma geliyor kararsızım. İnsanlar bize getirmesi gerekirken biz niye birr dünya sus yapıp gelenin eline tutuşturuyoruz? Çok kararsızım kaldım sizce ne yapmalıyım. Kolonya, magnet, çikolata vs. ?