DuyguuTopal salı günü gidecem inşallah tahminde bulunur ama ben gene güvenmem ilk kızımda 6 ay erkek diye dolandık kız geldi gözümle göresiye kadar inanmadım hep içime kız doğdu öyle oldu şükür bunda herkes erkek diyor ben gene kız hissediyorum sağlık hayırlı evlat olsun inşallah cinsiyetin önemi yok 🥰ilkinde aç duramazdıö bunda midem hiçbir şey almıyor kilom sabit 55tim öyle duruyorum 🤣 ilkinde aldım durdum kilo