Herkese merhaba. 29+1 haftalığım. Bu zamana kadar tsh değerimde bir sorun yoktu ancak 3 seferdir tahlil veriyorum yüksek çıkıyor. En son çıkan sonucum 6.430. Tiroidlerle alakalı bir durum olduğunu biliyorum. Önemli bir konu olduğunu da biliyorum. Yediklerime içtiklerime dikkat eden de biriyim. Yeme içme ile alakası var mı onu da bilmiyorum. Normalde kontrolüm haftayaydı ama doktorum yarın gel hem bebeğe bakalım hemde ilaç yazalım ilaca başlayalım dedi. Tiroid ilacı kullanan herhangi bir sıkıntı yaşayan oldu mu merak ediyorum. Başına gelen varsa cevaplarsa çok sevinirim 🙏