Suslumom Bizde mezun olduk bi kac gun once buraya yazmistim tansiyonlarim yukseks diye 37+2 de oglen tansiyonum 17 10 gornce hemen dktrmu aradm ve geliyosun yatisini yapyrz demsti biz 38+5 diye knsmstk dktrmla sukur 18.01.2019 saat 6 da ogluma kavustum bende sagligi sihhati gayet yerinde biz happymomdan mezun olduk gdyrzz darisi diger tum annelerin basina (bu arada spinal sezeryan olmak zornda kaldim cnku toktum)
Deletedmom411 Suslumom Allah analı babalı büyütsün 😊 konunuzu hatırladım, tansiyon çok önemli gebelikte şükür kavuşmuşsunuz 🙏
Suslumom Deletedmom411 cok tesekkr ederim saolun dktr kalbi durablrdi dedii ve aldi sukurr iyiki oldu 3500 kilo dogdu zatn