Hanımlar merhaba
Benim sol yumurtalığım da 9 cm ve 4 cm boyutunda birbirine yapışık ve Rahime yapışmış iki adet çikolata kistim mevcut . Aslın da 1 Ekim de önce açık sonra laporoskopik karar verilen bir operasyon olacaktım. İzmir bayraklı şehir hastanesin de jinekoloğum beni oraya yönlendirdi. Fakat orada ki doktorlar bu ameliyatın çok riskli olduğunu idrar yollarında yapışıklık olursa 1 bönreğimin alınacağını bağırsağıma yapışırsa da kolostomi torbası takılacağını ve 1 yıl da öyle kalacağını söylediler bu söylemler çok sert ve netti .. korktuğumu söyleyince de korkmalısın zaten bu çöl zor bir operasyon dediler ve bana bir çok risk içeren bir onam kağıdı yazmamı söylediler.. tabi arkama bakmadan taburcu oldum .. sonrasın da medicanaya gittim İzmir de haftaya pazartesi nasipse orda ameliyatım var robotik cerrahi tekniğiyle kapalı yapılacak. Tabi bu risklerden şuan ki doktorum da bahsetti ama olmaması için elimizden geleni de yapacağız sen merak etme diye göğsün de de yumuşatı .. şimdi hanımlar sizlere sorum şudur ben bu kistlerin hiç bu kadar riskli olabileceğini düşünmemiştim aranız da ameliyatını olanlar varsa bana süreci anlatabilir mi 🫶🏻🙏🏻