Kızlar merhaba 3 hafta önce vajinit olduğumu söyledi doktorum ve fitil verdi. O zamanlar pek bi şikayetim yoktu doktor söyleyene kadar anlamamıştım bile mantar olduğunu. Şimdi ilacım da bitti. Doktor Asla yıkamamam gerektiğini söyledi ben hiç bir şey anlamadım yıkamadan hijyenini nasıl sağlayacağım? Şimdi pişik olmuşum gibi kaşıntı yanma hissediyorum arada bi süt kesiği gibi hafif akıntılar da oluyor mantar devam ediyor yani. Oraya su değdirmeden yıkamadan tam olarak nasıl temizleneceğiz böyle bi durum yaşayanlar lütfen tecrübelerinize çok ihtiyacım var🙏🏻