3,5 yıl önce Doğum yaptım livde. Doğum haricinde de kadın doğum servisinde kalmıştım. Odaların çok büyük olduklarını söyleyemeyeceğim. Ama yeterli oluyor, temiz ve konforlu. Hasta bakıcının kullanacağı yatak haline gelen koltuk odada, ayrı bir bölümde değil. Suit hastane odası var mı hatırlamıyorum, orada hemşire olan bir arkadaşım iki odanın ( sayıyı karıştırıyor olabilirim ) daha geniş olduğunu ama boş bulmanın zor olduğunu söylemişti. Suit odayı sormak lazım, vardır diye tahmin ediyorum.