Bayanlar bende temmuzda düşük yaptım kürtaj olmadım fakat düşükten sonra 2-3 gün adet ve kanama çok az olacak şekilde aynı şeyleri yaşadım sizinle bu ay doktora gittim ve hormon testleri yaptı prolaktin değeri yani süt hormonu yüksek çıktı. Mememden hafif bi sarı süt geldi sıkınca. Yüksek çıkması hem Gebe kalmaya engel hemde az adet görmeye sebep oluyomuş 6 ay geçti düşük olalı hiç korunmama rağmen gebe kalamadım sebebi bu hormonmuş🙄 bence ihmal etmeyin gebelikte düşünüyosanız tüm değerlerinize baktırın ilaçla düşüyor normal değerlere