Vlog1345 Hanımlar merhaba. 20 haftalığız ufaktan eşyaları almaya başladım küvet seti, hastane çıkışı vs. Biliyorum şuan çok erken ama ekonomi malum 1 gün sonra bile herşey ansızın pahalanıyor. Siz kaçıncı haftada başladınız
KurabiyeninAnnesi123 Vlog1345 30 olucam dha yeni almaya başladm en iyisini yapmşsn çnku eksikler bitmiyor biri bitse biri çkyor bir anda zora soka biliyor ben bir anda alicam diye bekledim parca parca almaya başladm toplusunu da yapicam
mervedmrcn Vlog1345 ben 14. Haftamda bebek arabasını mama sandalyesini almıştım indirimde olduğu için 15te cinsiyeti öğrendik tek tük kıyafet aldık indirim yakaladıkça almak mantıklı geliyo bana
Ssssserapppp Vlog1345 27 haftalığım, hala tam olarak başlamadım. Yatagini bebek arabasini falan aldım. Geçen gün bir liste yaptım, liste baya bir kabarık 😅 önceden yavaş yavaş başlamak en mantiklisi
dem34 Vlog1345 ben de 20 haftalığım ben de aldım almaya başladım mecbur yani sürekli her şeye zam geliyor
Vlog1345 KurabiyeninAnnesi123 evet bende öyle birden bire almayayım diye şimdiden alıyorum. Yani en basiti bi ebebek mağazasına gitsek 3-4 parça bişey 1000 tl. Toplu almayı düşünemiyorum bile bu ekonomide
SanBMom Kızlar kimseyi dinlemeyin bana herkes 7 aydan önce alma dedi asla dinlemedim 20. Haftada başladım yavaş yavaş aldım 30. Haftada ütülerş bitirdim 32 de çantamı hazırladım ama o kadar zor oluyor 30 dan sonra bişileri hazırlamak o sebeple hiç geciktirmeyin ben 35 haftalıkken erkenden doğum yaptım allahtan herşeyimi hazırlamışım bebiş şuan 20 günlük bu arada tavsiyem imkanınız varsa bol bol uyuyun 20 gündür uyku ne unuttum
mervedmrcn SanBMom bişey sorucam karnındaki uyku saatleri ve hararet ettiği saatlerle aynı mı şuanki hali
KurabiyeninAnnesi123 Vlog1345 hayatm internet bu konuda mağaza dan daha uygun bende hep interneti kullaniyorm kızımın kışlık alışverişini de trend yoldan yapicam mağazalar uçmuş durumda bir takim begeniyorsn magaza da 500 diyor ayni takim trend yolda 350 🤦🏼
ShutUp Vlog1345 yani hepsini bir anda almaktansa parça parça almak daha mantıklı bu yüzden 16. Haftamdan itibaren başladım almaya beşiği arabası bikaç parça üst baş böyle her ay azar azar alıyorum.
esmaesmer Bende erkenden başlamıştım iyi ki de başlamışım 30-32. Haftadan sonra enerji kalmıyor öyle uzun süreler geçiremiyorsun alışverişte. Çok eleştiren olacaktır kulak asmamak lazım. Nasıl hissediyorsan ne zaman istiyorsan o zaman yapmalısın. İstanbul da olanlar için Eminönü’nde Havuzluhan var sadece bebek eşyaları satıyor fiyatlar da uygun tavsiye ederim
Vlog1345 esmaesmer ay evet çok fazla eleştiren oluyor. Bebeğe birşey aldığımı gören hemen çok erken değil mi ne acelen var diyip duruyor sanki doğuma Az kala toplu alsam onlar ödeyecekmiş gibi 😂
mervedmrcn SanBMom ayyy benimkide geceleri enerji patlaması yaşıyor gün içinde de hep belirli saatlerde fıkır fıkır yandım desene😅