Benim de karnım 32. Haftadan beri aşağıda ama karın aşağıya indiginde kanala girmiyorlar. erken olacak diye korkuyordum karnım aşağı düştü bir anda diye ama şu an 35+5 teyiz buraya kadar geldik biraz daha dayansın istiyorum ne kadar karnımızda tutsak o kadar kâr🙏🏽