Merhaba her gün test yaptım hep silikli bugün saat 4 de ve şimdi yaptım koyu cikiyor pik duruyor ama dün ilişki olmustu ama korunmalı oldu uzun süre sperm beklemiştim sehir dışında olduğu için eşim sperm sorunu yok ama uzun süre beklediğinde haftalarca falan sperm çok koyu peynir gibi böyle çok değişik geliyor doktor normal uzun süre bekleyince öyle oluyor demişti ama o sperme cocuk önermedi bizde dün korunmali girdik sperm normale dönsün diye şimdi sorum şu dün girdik bugün girsek yarın catlarsa yarın girsek 3 gün üst üste sorun olmaz mi olsada Allab bilir artık kaç aydır deniyoruz birde kasımda kürtaj oldum ben kalp durmasindan pıhtılaşma çıktı hap kullaniyorum hamile kalınca iğne baslicak doktor her ay deniyorduk iğne başlıca diye sürekli stres yapıyordum hemen ogreniyimde başlıyım iğneyle diye sürekli test falan yapıyordum bu ay test olarak ovulasyon yaptım hiç yapmamistim bunu deniyim dedim artık olursa olur olmazsa Allahin bildiği vardır dicem

https://mutluresim.com/images/2024/10/03/1n258q.jpg](https://)