nunual_ 36+1 çift yumurta ikizi kızçelerime haftaya çarşamba kavuşuyorum.🥹 korku heyecan karışık ve sizden sezaryen öncesi ve sonrası için önereceğiniz fikirler yaşadıklarınız şunu şöyle yapsan daha iyi olur dediğiniz fikirlerinizi bekliyoruuum
Aynil710 Canim sezaryen haftaso neye gore belirleniyor yani mesela hep 36/37 de mi oluyor 38/39 a kadar beklemez mi mesela doktor
nunual_ Aynil710 ikizlerde genelde 36-37 oluyor hatta daha erken gelen bebişlerde var kilo ve gelişim açısından bu haftalar uygun görülüyor
Arcfat Aynil710 şu an 36+1 deyim dün doktorumuz 21 ekimde alalım dedi inşallah beklerlerse bebişler 38+4de kavuşacağız 🥹🥹🥰
Mihrimah Merhaba hayırlı dogumlarınız olsun insallah benimde 17 ekim 36+5 e gün verdi 38 ler zorlar dedi beklemej istemistim ama 4 5 gündür birden agırlastım zorlanıyorum cift yumurta kızlarıma , birisi bugün pek oynamadı co tedirgin oldum sizde de oluyor mu
nunual_ Mihrimah teşekkür ederim sizde umarım sağ Salim kucağınıza alırsınız bebeklerinizi. Evet 38 hafta zorlar diye düşünüyorum bende şuan bende çok zorlanıyorum bir anda ağırlaştım kendi başıma yatıp kalkamıyorum nefesim daralıyor bazen hareketsiz kalıyorlar tedirgin oluyorum iki dürtüklüyorum etsinler diye 😂