Bende şu an kullanıyorum oksapar 0.4 lük ama doğumuma az kaldı. Gerçi doğumdan sonrada pıhtı atma riskine karşı kullandiriyorlar. Eğer elimde kalırsa gönderirim ama nasıl ulastirabilirim bilmiyorum Ankara’da yaşıyorum ben. Elimde kalırsa buraya yazarım tekrar