anonim001 Kızlar bunu adetle atılıyor demişti doktor, üstünden yaklaşık 1.5 ay gecti gecmişmidir, sizlerde bi belirtisi oldumu ağrı sızı veya adet öncesi başlayan kahverengi leke tarzında
Dilan-F anonim001 canim merhaba ben gecen ramazanda kullandim catlatma ignesi yapilmadi cok buyumus yumurtalarim diye . 15 gun adet olmadim ve hastanelik oldum kist yapmisti bendede adetimle yok oldu .
_Nazendeem anonim001 benim düzenlidir normalde klomenden dolayı kıst olmuş 14 mm sağ tarafımda ağrı sızı oluyordu meğer kist olmuş ama genelde bu kıst adetle atılıyormuş korkmayın
anonim001 Dilan-F canım çok teşekkür ederim adetinle atarken hissetmişmiydin peki dün adet oldum bugün okadar kötü oldumki bulantı bayılcak hissi kasıklarda belda sancı normalde bende 1. Günü agrı olur gecer kistten oldu bu agrı Korktum bende afedersin yogun kanamam geldi bugün pıhtıda gelmiş normalde adetim azalmıştı hormonlardan inşallah bu yogun kan ile kist atılmıstır