132025 Kendi bakış açınıza göre aslında haklısınız, ama bu konuda şöyle bir durum da var. Bence insan kendini olabileceklere hazırlamalı. Ben sezaryenden sonra ertesi gün ayaklanacağımı sanmıştım mesela çünkü çevremde herkes öyle söyledi ve doğum sonrasında şok oldum bende bir sıkıntı mı var ekstra acaba diye. Mantıklı düşününce aslında büyük bir ameliyat, hemen ayaklanmak mümkün değil ama lohusa kafası asla mantıklı düşünemiyor.
Bu açıdan ufak tefek olabilecek olumsuz durumlara karşı da hazırlıklı olmak ( mental olarak ) lohusa iken başa çıkmayı kolaylaştırabilir bence.
Yoksa asla kendinizi olumsuza şartlamayın, hatta hep çok güzel bir doğum gerçekleştirdiğinizi hayal edin. Beyninize bunu empoze edin. Ve inşallah öyle de olsun 🌺