Herkese merhaba. Gebelikte 6 hafta 2 gün bitti.dün çok yoğun ve iri parçalı kanamam oldu. Hastaneye gittiğimde bebek duruyordu hatta kalp atışını bile gördüm.kanama alanı var dediler,bebekten uzak,progestan iğne ve hap verdiler.az az kanamam devam ediyor.böyle bir şey yaşayan var mı?çok endişeliyim 😔