Ghayekan Selam kızlar☺️ Bugün tam 30 haftalık olduk.2 haftadır karın sertleşmelerim vardı.Son günlerde daha da sıklaştı.Dün kontrolde bebeğin rahim ağzına baskı yaptığını söyledi doktor🤦♀️Moralim bozuldu😒 Aynı durumu yaşayan,bu ilacı kullanıp olumlu sonuç alan var mı içinizde?
Evinaram Ghayekan ben kullanıyorum kasılmalara iyi geliyor ilk kullandığımda baş ağrım çok oldu şimdi vücut alıştı
Sumeyyecooban Ghayekan ben ilk Hamililegim de kullandım 30. Hafta da kasilmalarim başladığı için 38. Hafta da doğum yaptım
mel33 Bende kullanıyorum.3 hafta dur 1 tane geceleri alıyorum.26 haftalıkken başladım.29 haftalığım şuan.
Ghayekan Evinaram bana 2 dedi günde😔umarım bebeğe bi zararı olmaz.neden oldu böyle anlamıyorum😒her hamilelikte erken doğum riski vardır dedi doktor.yapacak bişey yok dua edicez bol bol🤲🏻
mel33 Evinaram Canım vallahi kafamı karıştırıyorlar.çok kullanmak fayda etmez gelen diyolAr perşembe kontrolde soracam doktora Allah kısmet ederse .kaç haftalık oldun canım
Evinaram mel33 28+3 olduk valla doktorun en iyisini bilir güveniyorsan sorun yok ama benim kasılmalara iyi geldi