Dilanbg Arkadaslar 10 haftalık gebeyim bir anda yel girmiş gibi çok yoğun bi bel ağrısı başladı başına gelen varmı nedeni nedir?
Tugba_turk46 Dilanbg bende 10+1 im bel ağrısını gün içinde bende çok yaşıyorum sırt üstü uzanınca geçiyorda ben 2 gündür şiddetli baş ağrısı ve bulantı yaşıyorum ya bu haftama kadar rahattım ama 2 gündür baş ağrım çok perişan ediyor beni🥺
Duru_su12 Dilanbg bende aynısı hatta bir şey mi oldu bebeğe diye korkup hastaneye gittik doktor da olabilir yerleşme ağrısıdır birde havalar soğudu hamile iken dikkat etmen gerek dedi
Dilanbg Tugba_turk46 al bendende okadar baş ağrısı öldürdü beni daha bugün acile gidip serum taktırdım
tansugl37 Çok ayakta durduğumda belimde batma oluyor benimde yattığımda geçiyor. Bulantım hafifledi ama inanılmaz uyuyorum. Ayık gezdiğim yok nerdeyse
MelekkYeliz 10+4 deyiz aşırı şiddetli bel ağrısı oluyor yatamıyorum da oturamıyorum da sadece ayaktayken geçiyor herhangi birşey de kullanamıyorum siz ağrıyı hafifletmek için ne yaptınız kızlar