Sulemrahkuzey Arkadaşlar 35 haftalığım bi sabah kanamam oldu baya adet kanaması gibiydi hemen hastaneye gittik açılmam vardı sezaryen olucam ama daha 3 haftam var benim anlamadığım bu gelen kanama nişan mı oluyor acaba genelde nişan sümüksü bir yapıda oluyor diye duyduk ama nişan olmasa açılma da olmazdı dimi bi gece hastane de yattık sancılarım geçti sizce ne zamana kadar durur bebek içeride her ihtimale karşı ciğer geliştiricimizi de vurulduk
ZeynepEdaa Hastanede nişan mı değil mi soylemediler mi canim ? Benim koyu akintiyla gelmişti bi fikrim yok o yüzden üstte kalsin diye yaziorum.açıklık kaç cm?
Sulemrahkuzey ZeynepEdaa hastanede bir şey demediler canım alttan baktılar 2 cm açıklığın var dediler sadece kanamam baya adet kanaması gibi çoktu
Sulemrahkuzey Asmer sağol canım idare ediyorum taburcu oldum şimdilik haftamızı doldurmaya çalışıyoruz kanamam durdu sancılarım ara ara vuruyor progestan fitil alıyorum inşallah sezaryen tarihine kadar durur oğlum