Selam sevgili anne ve anne adayları birşey sormak istiyorum. Normalde küçüktü zaten göğüslerim hamilelikten önce yani başlarda hassasiyet ve büyüme daha fazlaydı ama doğum yaklaştıkça hassasiyet gitti ve küçüldüler gibi geldi, uç problemim yok çok şükür ama doğuma az kala daha fazla büyütmeleri gerekmiyor mu süt üretimi hazırlığı için ilk gebeliğim çok da anlayamıyorum o yüzden var mı benzer durum yaşayan doğumdan sonra süt gelince mi büyür süt dolunca?