Mervis61 damar atması da olabilir, rahim kasilmasi da. Ben de 17 mde hissettm ama elimle. Yani sesssiz ortamda elimi koyunca içerde kayan bir şeyler olduğunu farkettm, bebekti. Ama direk karında hissetmek bence zor ya. Ben direk karnımda 20 de hissettim. Anlık böyle atan damar gibi şeyler rahim vs oluyi büyük ihtimalle