Kızlar kan testi vermiştim rubella igm ve igg pozitif çıktı bir kaç hafta önce hamileyken ağır bir grip geçirmiştim, doktor enfeksiyonun bebeğe de geçmiş olabileceğini söyledi test sonuçlarına bakarak. Yeniden test istedi. Başına gelen var mı acaba sonuç ne çıktı, nasıl bir yol izlediniz ?