Aysmaa Bugün detaylı ultrasonda tek böbreği var dedi bebeğin o kadar üzüldüm ki aynı durumu yaşayan var mı
Alone Aysmaa canım pozisyondan dolayı görememiş olabilirler mi ? Başka bir doktora daha görün mutlaka
Melissadmr Aysmaa 17. Haftada ultrasonda aynısı söylendi sağ böbrek görülmedi diye. 21. Haftamızda perinatoloji doktoru böbreği gördü pozisyondan dolayı böbrek aşağıda durduğu için gözükmemiş olabilir demişti. Bende çok çok üzülmüştüm güzel düşünün bol bol dua edin bebeğiniz sizi hissediyor. Olumlu enerji gönderin 🫶🙏🏻 Aysmaa
Dilaraa0740 Aysmaa benim eşimde tek börekli bence bir sorun olmuyor 30 yaşında gayet sağlıklı kafanıza takıp üzülmeyin sağ salim kucağınıza alın inşallah
Aysmaa Alone pozisyondan dolayı diye bişey demedi. Ama o an o kadar üzüldüm ki hatta sonradan oluşma ihtimali falan var mı diye sordum 🥹
almirmomy Aysmaa canım burdaysan acil dönüş yapabilir misin böbreklerinde şuan varmı sıkıntı iki böbreği de varmıymış
EmineAk Ben atrofik böbrekliyim doğuştan olduğu zaman sol böbrek küçücük oluyor ultrasonda görünmüyor tek böbrekliyim sağa gayet sıkıntısız çalışıyor 28 yaşındayım ikinci bebeğime hamileyim içinizi ferah tutun sadece doğuma odaklanın hiçbir sıkıntı olmayacak varsa bile öyle bir şey tek böbrekle hayatın devam eden bir sürü insan var örnek ben korkmayın yani ❤️
Byzerd Benim annemde doğuştan tek böbrek, cok sükür hiçbir sorun yaşamadı böbreği ile alakalı. Pozisyondan da görememiş olabilir, tek böbrekli de olabilir. Hiç korkmayın. Benim annem 40 yasında öğrendi tek böbreği olduğunu😁
Aysmaa Byzerd bilmeyipte hayatına çok sağlıklı devam eden çok kişi varmış. Ama duyunca ne yalan söyliyim o kadar üzüldüm ki. Başka doktora randevu aldım inşallah pozisyondan görememiştir dua edin bana lütfen
Elifyildizdemirrr Aysmaa Detaylı ultrasonda mı tek böbrek denmişti acaba şuan doğum yaptınız mı konuyla ilgili beni bilgilendirir misiniz aynı durumu yaşıyorum 🙏🏻
Aysmaa Elifyildizdemirrr merhaba henüz doğum yapmadım. Konu hakkında henüz bir bilgim yok. Fakat Prof doktor bile bu durumun hiçbirşeye engel olmadığını söyledi. Kaderimizde varmış demek ki. Siz nasılsınız
Elifyildizdemirrr Aysmaa Bizdede aynı şekilde birşeye engel olmadığı söylendi. 34. Haftadayız bizde şuan teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏🏻💐