kkubraozer Kızlaaaar 17. Haftadayım şu ana kadar bir hareket hissetmedim, hissettiysem bile anlamadım. Nasıl bir hareket hissediliyor acaba ben mi anlamıyorum :(
basakc36 kkubraozer ben 17 de hissettim canım herkesin aynı olmuyormuş daha geç hisseden var. Seyirme gibi oluyor pır pıt şeklinde oluyor ama çok küçük hareketler 🥰🫶
RiRi22 kkubraozer bağırsak hareketi gibi hissediliyor. Bende o haftalarda hissetmemiştim 20. Haftadan snra.hissetmeye basladim
Mom168 kkubraozer ilk gebeliğinse biraz daha geç hissedersin deniliyor.Ben 19.haftamın sonlarına doğru hissettim belki daha önce olmuştur ama ben anlamadım.Şuan 21.haftadayım uzandığım an hissetmeye başlıyorum.Aşı için bana da hareketi hissettiğinde vuruluyor denildi geçen hafta gittim aşı olmadığı için yarın tekrar gideceğim 21.haftamda olacağım yani 32.haftaya kadar zamanın var denildi
basakc36 kkubraozer uzun değil canım anlık oluyor. Gaz gibi değil anlarsın canım özellikle uzandığın zaman hissediliyor
Sema93_ Hafif kıpırtı bağırsak hareketleri gibi ilk haftalarda çok hareket etmiyorlar bence endişe etme ama özelllikle geceleri hareket başlıyor elini göbeğine koyup sakince konuşmaya çalış bebeğinle ben öyle yaptım daha çok hissettim ❤️ 18.haftamda daha yoğun hissediyorum hiç telaş yapma yakındır hissetmenn 🐣
kkubraozer Bir de hamilelik aşıları için sağlık ocağı her seferinde bebeğin hareketini hissettikten sonra başlayacağız diyor, e ya ben hissetmiyorsam, siz kaçınca haftada aşı vurulmuştunuz
basakc36 kkubraozer bana öyle bişe demediler sanırım 21. Haftamdı ilk tetanoz aşısı olduğumda öyle bişe yok yani hareketle alakalı değil. İkinci dozunda ilk dozdan bir ay sonra yapıyorlar
MorKelebek54 kkubraozer ay Allahim oyle sacma bisey mi olurmus ne alaka ya. 25. Hadtasinda hisseden anneler bile var. Tetanoz 20. 24. Haftalarda vurukuyo genelde. E anne hareketlerini hissetmediginde nolucak. Ki hamilelik asilari sadece tetanoz var baska da yok abartmasinlar yaji bebeğim hareketi ile asilarin hareketi ne alaka
Busraaclak Bende onu sordum ☺️ 17 haftayım bişey hissediyorum ama hareket mi değil mi anlamıyorum karnımın bi tarafına dayanmış gibi sertlik oluyor sağ tarafımda oldu bugün ellediğim zaman o sertliği hissediyorum hatta
Ftmnnr KurabiyeninAnnesi123 ay böyle bir şey hissediyorum gerçekten sanki karnımın herhangi bir yerine böyle elini ya da ayağını koyuyormuş da böyle ittiriyormuş gibi sanki oradan çıkmak istiyormuş gibi hissediyor böyle bir his veriyor iki üç saniye sonra geri gidiyor hareket mi ediyor bilmiyorum ama öyle hissediyorum yani orda bir minik bir ağrı gibi bir şey oluyor hareket mi ediyo bilmiyorum
KurabiyeninAnnesi123 Ftmnnr insan dogumdan sonra en cok bu anı özlüyor biliyormsn kizimi doğurduktan sonra hic özlemem diyordm zordu hamileligm kramplar bel agrilari kusmalar mide yanmalari yaşamadgm şey yooktu aradan zaman geçince o icinde kıpırtılarini vurmalarini özlüyor insan🥰
Glnrskr kkubraozer Ben 18. Haftada hissettim hatta o zaman rahatsızdım kontrole gittiğinde hemşire hissetmeye başladın mı dedi hayır dedim. Guruldama yok mu demişti meğer o guruldama, gaz hareketi bebeğin hareketiymiş ben anlamamışım 😃 iyileşince 19. Haftada sabah minik bir tekme ile uyanmıştım 🥰
Ftmnnr KurabiyeninAnnesi123 ilk olduğu için ozlemezmisim.gibi geliyor ama böyle dediysem kesin özlerim herhalde 😂
MorKelebek54 Ftmnnr 😂😂 hamileligim boyunca artik hamilelik bitsin oglumu goreyim opeyim kokliyim diyodum. Burda beni bilen bilir hep hep diyodum asla ozlemem diye. Çok buyuk konustum 😂 5 ay oldu dogum yapali deli gibi hamileligimi ozluyorum karnimi hareketlerini tekmelerini surekli acikmalarimi penguen gibi yurumemi herseyimi çok özledim.. hamileliğimi dusundukce 2. Bebe yapma istegi geliyo 😂 valla buyuk konusmayin cidden insan cok ozluyo k günlerini ❤️ tabi dogdugunda da o hisler cok cok baska o ayri ❤️☺️🤭