Busraaclak siz de bikac haftaya bence hissedersiniz iyice 😍 anlık oluyorsa o sertleşme kasılma olabilir ama benim bütün gün o pozisyonda kaldığını biliyorum, kasılma o şekilde olmuyormuş. Bide doktorun dediği gibi zayifsan bebeği de hissediyor olabilirsin, internete bakıp kötü düşünme , hep herşeyin en kötüsü yazıyor..