12moom Ne normal ne sezaryenden korkmamalısınız. Hepsi geliyor geçiyor. Yalnız değiliz yanımızda bizim için sağlık çalışanları var. En büyük güvenceniz de 2. 3. Hatta 4. Doğumunu yapanlar olsun. Benim de 2. Hamileliğim. Korkulacak bir şey olsa yapmayız ☺️ gönlünüzü ferah tutun, sağlıkla gelsin inşallah.