Haticom Kızlar 24 ü yumurtama 25 26 gibi çatlama oldu bugün kan verdim 10 gün sonra 1.20 çıktı 8 ekimde adet olmam gerekiyor sizce çıkabilir mi negatif mi ne zaman baktırdınız siz böyle negatif olup adet gününden sonra yükselen var mııı
Mnelkk Haticom adetin geçtikten sonra ver bence kanı daha kesin sonuç alırsın beta kana geç karışabiliyor
Melikeakkc Haticom ya bende kan verdim ama etken verdim yada tutmadı 0.2 yazıyor benimki komple negatif herkde
anneolmayolunda59 Haticom canım belim ağrıyor benim onun dışında kasıklarımda sancı oluyodu onuda enfeksiyona bağlıyorum onun dışında bi belirtim yok hiç
Mnelkk Haticom bendede yoktu adetim geçince olacak gibi ağrım vardı bide göğüslerim çok sızlıyordu regl belirtisiydi bildiğin. Şimdi varsa eğer zaten döllenme zamanı çok stres yapma canım 🌸
Haticom Melikeakkc 5 ten düşük olması yeterli 0.2 diye düşünme 1.20 de negatif oluyor işte adetimizin geçmesini bekleyelim döllenip yerleşme 12 gün sürüyormuş biraz acele ediyoruz belkide
Nurcanyokus6 Haticom benimde 25de yumurtlama günümdu bat9ekim dün yaotigim eeken test negatif çıktı kan vermedim ama henuz
Haticom Nurcanyokus6 benimde aynı çıktı kanda negatif olumsuz düşünüyorum zaten ama 8 ekimi beklicem bakalım yükselirse şaşırırım
Melikeakkc Haticom evet acele ediyoruz ya heyecandan işte ben de bi test varda adetten 6 gün önceye kadar çıkar yazıyor bende son 6 gün olacak yarın, yarın sabah denicem testi
Haticom Melikeakkc ben denedim onu malesef çıkmadı umarım sizde çıkar haber verirsiniz hangi marka aldınız
Ahs34 Haticom sizinle günlerimiz aynı bende rahatsızım dün kan verdim ona göre ilaç kullanacaktım negatif çıktı adete 5 gün var yükselirmi bilmiyorum
Haticom Ahs34 benimde aynı çıktı yükselir mi bilemiyorum karnım çok şiş adet olmadan öncede böyle şişiyordu