Kızlar normalde hareket etmeyince endişe ediyoruz, ama ben çok hareketli olduğu için korkuyorum 😅 dün kontrole gittik doktor ters duruyor dedi, ayakları aşağıda kafası yukarıda, bugün aşırı hareketli bir kız oldu bu 🤣 artık korkuyorum doğunca da böyle oluyor mu 🤣 kaburgama vuruyor karnımı acıtıyor, bir de bu 2. gebeliğim ilk kızım asla böyle değildi nazlıydı o, ama bu iki okşayınca senmisin okşayan seven sürekli vurur. 😅