Zeynepyldm_ Beta HCG değeri <–2 bu ne demek anlayamadım fotoğraf atmak istemiştim ama atamadım o yüzden böyle yazılı sormak durumundayım kusura bakmayın şimdiden çok teşekkür ederim lütfen yazın