Bilge-96 En sonki korunmasız ilişkimin üzerinden 12 gün geçti bugün kahve-koyu kırmızı akıntım oldu. Hatta regl mi başlıyor dedim ama devamı gelmedi. Beta hcg de verdim bugün ama yok yerleşme kanaması olabilir mi ki? İlaç içeceğim beklesem mi yine de
zlemceylan Bilge-96 ben gebelik olduktan sonra yerleşme oluyor diye biliyorum canım ama bekle yine de kan değerin çıktı mı
Bilge-96 zlemceylan kan sonucum çıktı negatif. Bebek rahme yerleştikten sonra beta hcg salgılanır onu biliyorum da 12 gün geçti son ilişkimin üzerinden 12 gün de uzun bi süre yani yerleşme için bilemedim