Firdooo409 çatala ayaklarınızı koyuyorsunuz iki parmağıyla kontrol ediyor. Aslında ilişkiye girmekten daha kolay be kısa süren bir şey ama kimisi her şeyi o kadar çok abartıyor ki bunu da abarta abarta herkesi normal doğumdan soğuttular. Ben hamileliğimin başında bile en az 5 kere alttan muayene oluyorum bana göre çatı muayenesi de hepsiyle aynıydı. Bir normal doğum yaptım ve insan yaşarken o acıyı bir şekilde çekiyor. Kesinlikle en en önemli olan şey doğru doktoru seçmek, personel olarak iyi insanlarla karşılaşmak, sancı anında doğru nefes alıp vermek, ıkınma anında da bağırıp enerji kaybetmek yerine sakince ıkınmak. Bunun dışında çektiğiniz tüm acıyı öyle böyle unutuyorsunuz ve sağlıkla doğum yapmak en güzel olan şey.