SareYildirim Elvik neden değiştirmek istediğinize bağlı biraz. En başından beri takibinizi yapan doktorla devam etmek iyidir, süreci bilir vs ama zaruri durumlarda son dakika bile doktor değiştiren oluyor
Ecekrk Elvik bende 35. Haftada değiştirdim daha yeni özel sağlık sigorta poliçem yüzünden içim bir buruk aldatıyormuş gibi hissediyorum 😂 ama mantıklı olan buydu benim için şayet sizinde geçerli bir sebebiniz varsa değiştiriciler iyi bir doktor bulduysanız neden olmasın
sorybaby Elvik ben de 31. Haftamdayim bir tane doğru dürüst bir doktor bulamadim bu sefer farklı bir doktor deniycem inşallah iyi olur da onda kalırım 😅
Elvik sorybaby SareYildirim hafta da bir gidiyorum ilk başlar ilgiliydi şimdi ilgi görmüyorum soru soruyorum ilk gebeliğim ama cevap alamıyorum nts giriyorum 15 dk sonra doktor beni unutuyor
Elvik SareYildirim ilk başlarda iyi di şimdi hafta da bir gidiyorum beni nst gönderiyor 15 dk sonra geliyorum kontrole beni unutuyor neden geldiniz diyo