8 haftadan selam❤️👌🏼Kızlar bır yıldır gebelık istiyordum. Hazıranda erkek ıcın de gttık sprm hersey guzeldi kendım iiçinde gtmiştim güzeldi ama ben uc ay daha deneyeyim bir yıl olacak eylülde ozamanda olmazsa rhm flmıne girerim dedm ve temmuz sonu arkadaşım dedıkı hayıt macunu ile hamıle kaldım pcoslu olmama rağmen ucuncü ayımda gebelık oldu ddi. Denim madem dedm. Denedm adetle beraber yedim bol su ile tabıkı sonra o jelden vardi elımde işe yaramıyor dıye attm kenara snra megersem yumurta guclu olacakki o jel işe yarasın gebelıkte olsun.hayıtı kullandım yumurtam hep soldan catlardı ilkkez sağdan catladı. Catladıgı gun hayıtı bıraktım jeli de kullanım bakalm ddm aklıma geldi bi anda kullandım ve ben şok🤣 agusts 10 sn adet tarıhım. Eylul 8 de adet uc gun gecınce dank etti hani inanamıyorum ngtf olur dıye ben şok. İşe yaradı. Hayıt macunu ymurta guclendırıyor desteklıyor tum hormonları yerıne getırıyor. Denedim diye söylüyorm prolaktınımı dusürdü hatta yumurtamda demekki guclendi ve o jelde işe yaradı tabıkı once Allah bunların hepsi vesileee ama harıka ürünler. Bahsetmek istedim kızlar tercıh siizn duamdasınız hep❤️❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻