Kızlar merhaba
Anlatacağım durumu 2 kez yaşadım regl günüm 9 gün geçti ve test yaptım pozitifti kan verdiğimde hcg değerim 63 çıktı aynı gün içerisinde regl oldum sanırım ikinci kez kimyasal gebelik geçiriyorum sebebi nedir acaba yaşayan var mı yardımcı olur musunuz