momofmychildren cansuk34 canım yavaş artıyorsa kimyasal gebeliktir bir süre sonra düşuse geçip kanamanız olacaktır
cansuk34 momofmychildren kimyasal ve dış değil doktor gordu o kesinde. Bir ihtimal daha kaldı sağlıksız gebelik :(
cansuk34 Emine2111 340 407 473… İki gün arayla doktora göründüm. Dış gebelik değil yolk kesesi ve kese olusmustu 5 haftalık hamileyim .kesede rahimde görünüyor. Pazartesi kontrole gideceğim. Fakat 2 katı artanlardada boş gebelik olabiliyor ben anlamadım
Sosyalbiri cansuk34 merhaba son adet tarihinize göre kaç haftalık gebesiniz beta değerinize göre kesenin görünmemesi lazım. Ben de ona göre gitmek istiyorum
cansuk34 momofmychildren ulstasyon görüntülerini verdi doktor yolk keseside görünüyor. Bende onu anlamıyorum işte :(
Sevda44 momofmychildren benim 24 eylül değerim 40.29 26 Eylül 103.57 30 Eylül 939.47 Daha da kan vermedim.Ne zaman gitmeliyim sizce doktora?Bu değerler nasıl peki
momofmychildren cansuk34 canım rahim kalınlaşmasi vs olabilir ya kan değerlerinizde ya da doktorda hata vardır
momofmychildren Sevda44 değerleriniz iyi görünüyor 1500 ve üstünde vajinalden 3000 üstünde ise karindan görebilirsiniz muhtemelen haftaya görünür hayırlı olsun 🌸
momofmychildren cansuk34 rahim kalınlaşmasi olunca da gebelikle karıştırılıyor sağlıksız gebelikte oluyor
sadece1selda @cansuk34 merhaba değerlerin nasıl acaba benim de o şekilde şuan bana dış gebelik olabilir dedi benim değerlerim şu şekilde 20 eylül / 83.58 23 eylül / 264 25 eylül / 425.1 3 ekim / 810
cansuk34 Ozlmcan sadece1selda Allah sağlıcakla kucağınıza almayı naisp etsin. Doktora gittiniz mi? Ultrasyonla bakiyorlar