Selinnnce bndede 3 ay agrıdı. Bn ama niyeyse diğerlerinde hamile degilim diodum sonuncusunda gögüslerimde hasasşasınca tamam dedim. Zonklama yada böyle bıcagın ucunu dürtme gibi acı oluodu özellikle geceleri düz yattıgımda.hamile oldgmu öyle hissettm. Gebelk testin çift çıksada bazen gebe olmayabiliorsn. sen kan testi ver bnce. Cnkü bos kese yada dıs gebelikte çıkabilior. Bana bos kese demslerdi ama inanmadm. Bi hafta daha bekledim. Sonra kalbini duyduk şükür. 7.hafta 8 haftaya kadar sende bekle kalbi duyulmazsa