Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum bilgisi olan lütfen yazabilir mi. Pazartesi günü doktora gittiğimde 29 +1 günlüktüm bebeğin kilosuna 1350 gram demişti. Bugün 29 + 4 günlük hamileyim tekrardan gitmek durumunda kaldım kilosuna da baktı ve 1670 gram dedi. Pazartesinden perşembeye bu kadar kilo alımı normal mi acaba