damladahil Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı nstde yine sancı çıkmadı 39+2deyiz pazartesi günü sabah 8de aç karnına doğumhaneye gel muayene edicez nstye bakıcaz dedi doktor ama ben cok korktum nedense böyle deneyin yaşayan var mı o gün doğum olur mu sizce normalde salı günü 40 hafta doluyor
1907sed damladahil bende 39+6 oldum ilk hamileliğim hiç sancım yok normal ev işlerimi vs. Yapıyorum sanki hiç doğurmayacak gibiyim doktor yarın gel dedi gelmezse alıcaz dedi 40+0 oluyor ananas yedim hurma yedim ahududu çayı içtim adaçayı içtim kaynar suya giriyorum hiç bir etki yok
KRabia7 Arzu1_ damladahil 40+3 deyim hala sancı bekliyorum bebegin suyu iyi oldugu icin suni de almıyorum 41.haftada gelmezse suni verilecek. Bütün tuslara bastım ama yok
Arzu1_ Merhaba. Ben de 40+3olucam bu gece. Hala doğurmadım. Karnım kasılıyor zaman-zaman, ama ağrı sancı falan yok. Yarın doktora gidicez, bakalım doktor ne öneriyor..
Arzu1_ damladahil evet gittim. Bebişde her şey yolunda. Suyu azalmış biraz, doktor altdan muayene etdi, henüz açılma yok. Ama bebeyin başı çanağa inmiş, henüz beklemedeyiz.
Ferihaaaa Ben de 40+1deyim. Yarın ben de nstye gircem tekrar. Bakalım bi gelişme olcak mı. Sizde durum nasıl gelişti, bebişten ses var mı?
Arzu1_ Ferihaaaa evet gittim. Bebişde her şey yolunda. Suyu azalmış biraz, doktor altdan muayene etdi, henüz açılma yok. Ama bebeyin başı çanağa inmiş, henüz beklemedeyiz.
damladahil Ferihaaaa bende de ses yok hala pazartesi kontrole gideceğim böyle bilinmezlik cok zormus :/
damladahil 1907sed ben ağrı da çekiyorum genital bölgemde fakat sancı vs yok ağrınızın olmamasına sevindim insallah istediğiniz gibi olur :)
1907sed Doktor bana bebeğin yüzü yukarı bakıyor demişti acaba ondan mı gelemiyor akıntım var sadece ama o kadar
damladahil KRabia7 ben suniden çok korkuyorum ya suyu iyi olunca ilk tercih olmuyor sanırım dediğinize göre. İnsallah kendiliğinden gelir de suni ye gerek kalmaz