Yurek Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım sormak istediğim bir kaç soru var bilgisi olan ya da aynı durumu yaşayan yazarsa çok sevinirim Regl im 3 gün gecikince kan testi yaptırdım pozitif çıktı Ama 3. Günün sonunda hafiften kanama başladı yavaş yavaş arttı bu kanama tekrar kan testi istendi kimyasal olabilir mi
gamzedeniztokak Yurek canim testin pozitif cikmis sonucta bence sen bi doktora git vakit kaybetme ne olur ne olmaz belkide dis gebeliktir sana zarar vermesinde
Selinmasal Yurek doktora git hemen canım kanı isteme sebepleri o zaten kimyasal gebelik mi değil mi ona bakılcak değerinin artması lazım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Yurek gamzedeniztokak inşallah ya hayırlısıyla 11 de gidip kan vercem dün 13.46 ydı bakalım bugün kaç olcak
Yurek Selinmasal inşallah ya rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlere de 🙏🏻Kan değeri artarsa olumlu demek diye okudum
Selinmasal Yurek amin 🙏 insallah sizinkilerde artmıştır sonucunuzu yazarsınız 🥰 hayırlı haberlerle gelin
Yurek Selinmasal allah rası olsun canım evet değer artmış ama kanama devam doktor dinlenmem gerektiğini söyledi